Yazılara Abone Ol Yorumlara Abone Ol
http://idealkilo-zayiflamak.blogspot.com

Yeşim Ceren Bozoğlu 38 Kiloyu Nasıl Verdi ?

Gönderen @smile 5 Haziran 2011 Pazar


Yeşim Ceren Bozoğlu nasıl 38 kilo verdi.
Ünlü oyuncu nasıl 38 kilo verdiğini açıkladı:
Ünlü oyuncu katıldığı bir Tv programında canlı yayında "38 kiloyu" nasıl verdiğini açıklamıştı .

 ''3.5 yılda 38 kilo verdim. İlaç hiç kullanmadım. Günde 3 litre su içtim. Doktorlar dizisinde çok kiloluydum seyirciler bilir bunu. 98 kiloydum''
Özetlemek gerekirse ;
Yeşim Ceren Bozoğlu neredeyse 100 kiloydu. 98 kilo ile başladığı zayıflama rejiminde 3,5 senede tam 38 kilo zayıfladı ve bugünkü fiziğine sahip oldu. 98 Kilo olan genç oyuncu 38 kiloyu sıkı bir diyet programı yaparak değil aslında tamamen sağlıklı beslenerek verdi. Peki Yeşim Ceren Bozoğlu nasıl zayıfladı ve nelere dikkat etti ?

Yeşim Ceren, sıkı bir diyet uygulamadı. 38 Kiloyu tamamen sağlıklı beslenerek verdi.

1-Günde 3 litre su içti

2-Her gün düzenli spor yaptı ve uzman bir antrenörden yardım aldı

3-Kahvaltıyı etmeyi hiç ihmal etmedi

0 yorum

Yorum Gönder

Followers