Yazılara Abone Ol Yorumlara Abone Ol
http://idealkilo-zayiflamak.blogspot.com

Zerrin Özer Nasıl 27 Kilo Verip Zayıfladı ?

Gönderen @smile 5 Haziran 2011 Pazar


Zerrin Ozer Nasil 27 Kilo Zayifladi? 27 kiloyu hangi diyet ile verdi?
Zerrin Özer Nasıl 27 Kilo Verdi?
Evet yıllardır ekranlarda bulunan Zerrin Özer nasıl bu kadar çabuk zayıfladı? Yıllardır kilolu hali ile kabullendiğimiz Zerrin Özer gerçekten herkesi şaşırtarak bir anda bu kadar zayıflamasını neye borçlu? Özer’in söyledikleri tek kelime ile şunlar oldu; kesinlikle diyetisyenimin verdiği formüllere harfiyen uydum ve herkesi de uyarıyorum kesinlikle bir diyetisyene başvurmalısınız dedi.

Kırmızı eti hiç sevmediğini söyleyen Özer çok fazla zeytinyağlı sebze yediğini de söyledi. Peynir, domates, salatalık, vb şeyleri bol bol tükettiğini söyledi. Aynı zamanda siyah üzüm, elma ve hergün bir kase yoğurt yediğini de dile getirdi. Her şeyden bol bol tükettim ama asla beyaz ekmek yemedim sadece sabah kahvaltısında 2 dilim kepek ekmeği yedim dedi. Ve cümlelerini tamamlarken en son güzel olan her şey kesinlikle kilo yapıyor unutmayın dedi. Buradan da ne çıkarıyoruz kesinlikle abartılı ve farklı bir diyet uygulamadığını sadece her şeyden az biraz yiyerek sebze yemekleri üzerinde çok durduğunu ve ekmeği kesinlikle yemediğini anlıyoruz.

0 yorum

Yorum Gönder

Followers